معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: توزیع ۳۰۰ تن روغن خوراکی با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 02 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، جعفر اصغری ، افزود: مجموع سهمیه روغن استان مرکزی، ۵۵۰ تن است که از مجموع سهمیه تاکنون ۳۰۰ تن جذب و در حال توزیع است.
وی ادامه داد: مابقی سهمیه روغن استان مرکزی نیز در حال جذب است و مباشران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مرکز معرفی و بعد از جذب در اسرع وقت توزیع می‌شود.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: این محموله روغن در انواع مایع، نیمه جامد و در وزن‌های مختلف توزیع می‌شود.
اصغری اضافه کرد: قیمت مصوب نیز بر روی بطری‌ها و قوطی‌های روغن درج شده و باید با همین قیمت در فروشگاه‌ها توزیع شود.
وی ادامه داد: همچنین ۳۷۳ تن روغن مربوط به فروشگاه های بزرگ استان مرکزی است که صورت متمرکز اختصاص داده شده و درحال توزیع است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی یادآورشد: با توجه به مسائل و مشکلات روغن مورد نیاز بخش صنعت با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده با یک واحد تولیدی در کرمانشاه، ۵۱۲ تن برای واحدهای تولیدی صنفی در نظر گرفته شده که درحال جذب و توزیع بوده و حواله‌های لازم برای متقاضیان صادر شده است.
اصغری گفت: درآبانماه سال‌جاری میزان یک‌هزار و ۶۰ تن روغن و در آذرماه یک‌هزار و ۸۰۲ تن روغن مربوط به بخش خانوار از محل سایر سهمیه شرکت‌ها توسط فروشگاه‌های بزرگ جذب و در اسرع وقت به صورت گسترده توزیع خواهد شد.
وی افزود: با وجود توزیع این میزان روغن در استان التهاب کمبود این کالای اساسی تاحدودی فروکش می‌کند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی درباره توزیع گوشت مرغ منجمد نیز گفت: با توجه به اعلام سهمیه آذرماه میزان ۳۰۰ تن از محل ذخایر استراتژیک جذب و با قیمت ۱۵۰ هزار ریال در حال توزیع است.
کالاهای اساسی استان مرکزی از طریق ۱۰۰ فروشگاه بزرگ استان توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار