رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه به واحدهای تولیدی این استان تزریق شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ 02 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی افزود: ۳۲۱ واحد تولیدی در استان مرکزی برای دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۲۱ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.
وی ادامه داد: از مجموع ۱۲۱ واحد تولیدی که برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، ۴۹ واحد در بانک‌ها مصوب و در نهایت ۴۳ واحد تولیدی ۳۵ هزار میلیارد تسهیلات دریافت کردند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند.
جعفری کرهرودی اظهار داشت: این متقاضیان درخواست تسهیلات را در سامانه بهین‌یاب ثبت کردند و پس از بررسی کمیته تخصصی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تشکیل پرونده، تقاضای آنان به بانک‌های عامل ارجاع شد.
وی ادامه داد: تسهیلات رونق تولید در بخش‌های سرمایه در گردش، بازسازی تجهیزات و عوامل تولید و راه‌اندازی واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود که بر این اساس امسال ۳۳ واحد تولیدی راکد و تعطیل استان مرکزی با بهره‌گیری از این منابع مالی، به چرخه تولید بازگشتند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: مشمولان تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین‌یاب می‌توانند درخواست خود را به آدرس www.Behinyab.ir ثبت کرده و با مراجعه به بخش اطلاعیه‌های این درگاه الکترونیکی نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه‌های تکمیلی اقدام کنند.
بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید سال گذشته به ۲ هزار و ۱۶۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی پرداخت شد که نسبت به سال ۹۸ رشد چشمگیری داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار