تفاهم نامه ایران مهربان (هرکارمند یک حامی) به منظور بهره گیری از ظرفیت کارکنان رسمی و بسیجی مابین کمیته امداد و سپاه روح الله استان مرکزی منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 28 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، قائم مقام و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امیر المؤمنین (ع)کمیته امداد استان مرکزی درجلسه ویدئو کنفرانس باحضورریاست کمیته امداد که با محوریت انتظارات از بسیجیان امداد و همچنین تبیین نقش بسیجیان این نهاد برگزارشد، گفت: تعاملات خیلی خوبی بین کمیته امداد و سپاه استان وجود دارد و هم افزایی این دو نهاد که هر دو مولود انقلاب هستند خدمات زیادی برای محرومان بوده است.
وی یادآور شد: ساخت ۲۰۰ مسکن روستایی در سال گذشته و اهدای قابل توجهی جهیزیه به نوعروسان نیازمند از نتایج همکاری سپاه با کمیته امداد بوده است.
بهرامی با اشاره به تفاهم نامه همکاری ایران مهربان مابین کمیته امداد و سپاه اظهارداشت: این تفاهم نامه با هدف بهبود عدالت اجتماعی، ایجاد روحیه ی تعاون و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در راستای جذب حداکثری حامی برای حمایت مادی و معنوی از کودکان نیازمند منعقد شده است.
وی گفت: در مهر ماه سال جاری با حضور فرمانده بسیج کمیته امداد یاوری و همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان دفتر مرکزی دریکی از روستاهای مناطق محروم استان مرکزی خدماتی از جمله ساخت مسکن به محرومان ارائه شد که جا دارد از زحمات این جهادگران تشکر کنیم.
شایسته ذکر است، تجلیل مدیر کل کمیته امداد استان از خانواده های شهداء امدادگر،رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس واعضاء شورای پایگاه و سایر حوزه های یاریگر بسیج از دیگر برنامه های این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار