نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و استاندار مرکزی با صدور پیام مشترکی شهادت «محسن فخری‌زاده» از دانشمندان هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 28 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» و سید علی آقازاده در این پیام آورده اند: شهادت مظلومانه دانشمند خدوم و و مدیر عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور به‌دست جنایتکاران تروریست نشان از نفطه ضعف دشمنان دارد و مردم وفادار و انقلابی ایران اسلامی با این اقدامات ضد انسانی هرگز از آرمان‌های نظام اسلامی دست بر نمی‌دارند.
در ادامه این پیام آمده است: شهید فخری زاده نمونه‌ای از هزاران ایرانی متعهد و ارزشمند است که در مسیر پژوهش و تحقیقات، توسعه علمی و فناوری دفاعی کشور خدمتگزاری صادقانه داشت و شاگردان برومند و وفادار تربیت کرده است و در شرایط سخت شیوع ویروس کووید ۱۹ برای پیشگیری و تولید واکسن نیز گام‌های بلند و قابل تقدیری برداشته و منشاء آثار و برکاتی بود.
این پیام می افزاید: خون این شهید ارزشمند، ملت بزرگ ما را در راه اسلام و نظام اسلامی و مقابله با توطئه‌گران مقاوم‌تر و مصمم‌تر خواهد کرد و شاگردان و تربیت‌یافتگان مکتب امام راحل(رض) راه سرداران و استادان و بسیجیان فداکار شهید را با تمامی وجود تداوم خواهند بخشید و هرگز خسته و تسلیم نمی‌شوند.
امام جمعه اراک و استاندار مرکزی در این پیام آورده اند: وجود رژیم غاصب و مزدور صهیونیستی و عمال جنایتکار او در منطقه عامل شرارت و ناامنی است و فرزندان مکتب حسین (ع) هرگز در برابر بدخواهی و شرارت دشمنان تسلیم نخواهند شد.
این پیام می افزاید: ایران اسلامی در برابر این جنایت تروریستی ساکت نخواهد بود و انتقام پاکان و پاکیزگان را از بدخواهان می‌گیرد و به تروریست‌های وحشی و جنایتکار صهیونیستی اجازه تکرار این قبیل وحشی‌گری‌ها را نمی‌دهد.
شهید فخری زاده عصر روز جمعه توسط ایادی تروریستی در دماوند به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار