در هفت ماهه امسال ۱۰۴۴ حامی حمایت از کودکان ایتام و محسنین را در شهرستان زرندیه عهده دار شدند.
کد خبر: ۹۱۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 25 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید شهاب الدین کاشی ، رئیس کمیته امداد شهرستان زرندیه با بیان اینکه پویش "ایران همدل" فرصتی برالی کمک به کودکان ایتام و محسنین است، گفت: مردم شریف شهرستان می توانند با پرداخت حداقل ماهیانه ۱۰ هزار تومان به حساب کودکان ایتام و محسنین در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.
وی یادآورشد: تعداد ۶۱ نفر فرزند یتیم تحت حمایت امداد هستند که از حمایت ۳۸۷ نفر از حامیان بهره‌مند هستند،همچنین تعداد ۱۱۶ نفر از فرزندان خانواده‌ها در قالب طرح محسنین تحت حمایت هستند که از حمایت‌های تعداد ۶۵۷ نفر از حامیان طرح محسنین بهره مند می باشند.
وی با قدردانی از حامیان شهرستان اظهار داشت : این حامیان در هفت ماهه سال جاری ۵۲۳ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.
وی ادامه به اجرای طرح (( هر کارمند یک حامی )) در دستگاه‌های شهرستان اشاره و افزود :  کارمندان شهرستان می توانند با ثبت نام در طرح اکرام و حمایت از حداقل یک کودک در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.
رئیس کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: شیوه‌های مشارکت در این پویش ثبت نام در سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir ، ارسال عدد ۸۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ ، یا تماس با شماره ۰۸۶۴۵۲۲۴۷۷۱ و یا مراجعه حضوری به کمیته امداد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار