فرمانده انتظامي شهرستان خمین از پلمب ۴۹ واحد صنفی متخلف در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زيستي و طرح محدودیت های کرونای در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 24 November 2020


به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "بهزاد فکوری" افزود: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ برخی محدودیت های واحدهای صفنی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومي با همکاري مأموران اداره بهداشت و درمان و بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت از ابتدای شروع این طرح در هفته جاری بازدی از واحد صنفی در سطح شهرستان به صورت جدی آغاز کردند.
وي یادآورشد: در اين اجرای این طرح از ۳۲۴ واحد صنفي فعال به صورت محسوس و غير محسوس بازديد شد که ۴۹ واحد صنفی متخلف که اخطار دریافت کرده بودند پلمب و به ۱۰۳ واحد دیگر تذکر داده شد و۶۰ واحد دیگر اخطار پلمب دریافت کردند.
سرهنگ فکوری ادامه داد: واحدهای صنفی در اجرای این طرح پلمب شدند که در بازدیدهای قبلی به متصدیان و صاحبان آنان تذکرات و آموزش های لازم در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط ماموران پلیس و کارشناسان بهداشت ارائه شده بود و این افراد نسبت به تذکرات و آموزش های ارائه شده بی توجه بودند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین در پایان با قدرداني از عوامل اجرايي که در اين طرح با پليس همکاري مي كنند اظهار داشت: پلیس با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد کرد، شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني توسط اصناف، مراتب را از طريق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار