رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق طلاجات زنان سالخورده و اعتراف به ۳ فقره سرقت طلا به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در اراک اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 22 November 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ کارآگاه کامیار چهری افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات از خانم های سالخورده در سال گذشته و با توجه به حساسيت موضوع ، پرونده به دايره عمليات ويژه پلیس آگاهی استان مرکزی ارجاع و تیمی از کارآگاهان زبده آگاهی تشکیل شد و شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار قرار گرفت.
وی یادآورشد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد سرقت ها سريالي بوده و سارقان سوژه هاي خود را از بين افراد کهنسال انتخاب مي کنند.
این مقام انتظامی اظهار داشت : در ادامه تحقیقات گسترده پلیس به خصوص از محل های سرقت مشخص شد سارقان غیر بومی بوده و تنها برای انجام سرقت به اراک مراجعت کرده اند.
سرهنگ " چهری" با اشاره به شناسایی یکی از سارقان در تهران افزود: با حضور ماموران پلیس آگاهی استان در محل سکونت متهم و با کسب نیابت قضائی سارق زن دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
وی گفت: سارق در بازجویی های پلیس به ۳ فقره سرقت طلاجات خانم های سالخورده با همدستی همسرش که به علت سرقت در زندان می باشد اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی افزود: همسر سارق که هم اکنون در مرخصی کرونا در خارج از زندان است پس از بهبودی دستگیر و درباره سرقت های طلاجات در اراک پرونده وی به دستگاه قضائی ارجاع خواهد شد .
سرهنگ " چهری" با اشاره به اینکه یک میلیارد ۲۰۰ میلیون خسارت مالباخته گان به افراد شاکی بازگردانده شد اظهار داشت: زن سارق نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار