معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی گفت: به منظور تکریم سالمندان و بیماران نیازمند نگهداری تحت حمایت ،۳۲۴ میلیون تومان بابت هزینه های درمانی و پرستاری (نگهداری) آنها در سال جاری پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 22 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمد رضا شایسته جو، با بیان اینکه حمایت کمیته امداد از سالمندان نیازمند دائمی است، گفت: در سال جاری تعداد ۲۸۰۰۰ سبد حمایتی با اعتبار چهارمیلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان بین خانوارهای سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی توزیع شد.
وی افزود: توزیع تعداد دو هزار بسته غذایی و لوازم بهداشتی بین سالمندان تحت حمایت با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری بوده است.
وی در ادامه از برگزاری طرح مفتاح و ملاقات حضوری و غیرحضوری با ۳۰۰ خانواده سالمند تحت حمایت خبر داد و افزود: با اجرای این طرح به مشکلات سالمندان رسیدگی و بسته‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان بین این خانواده‌ها توزیع شد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان از حمایت کمیته امداد استان از۴۰۲ بیمار خاص و صعب العلاج با اعتبار ۱۴۶ میلیون تومان خبر داد و گفت:در حال حاضر ۱۵۹۰ کودک زیر ۵ سال مبتلابه سوءتغذیه در استان داریم که به تأیید مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رسیده و کمیته امداد ماهیانه به آنها سبد غذایی اهداء می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار