معاون طرح و برنامه سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: میز خدمت الکترونیکی برای پاسخگویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین یاب با توجه به شرایط خاص کشور راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۱۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 21 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ،رضا اشتری ، با افزود: با توجه به شرایط حال حاضر کشور و شیوع روزافزون بیماری کرونا و الزامات درنظر گرفته شده توسط دولت برای کاهش سفرهای درون و برون شهری و مراجعات متقاضیان به دستگاههای اجرایی و ضرورت ارائه خدمات بصورت الکترونیکی و غیرحضوری میز خدمت الکترونیکی برای پاسخگویی غیرحضوری به ابهامات و مشکلات متقاضیان سامانه بهین یاب در صفحه اول این سامانه پیاده‌سازی و بصورت آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفته است.
وی یادآورشد: این سامانه برای استفاده تولید کنندگان و صنعتگران به‌منظور تسریع در ارسال مشکلات و انجام پاسخگویی لازم و کاهش ترددهای غیرضرور راه اندازی شده است .
معاون طرح و برنامه سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: کارشناسان سازمان در دوره بهره‌برداری آزمایشی بصورت مستمر مشکلات مطرح شده از سوی متقاضیان در این سامانه را بررسی و نسبت به پاسخگویی اقدام خواهند کرد و وضعیت پاسخگویی نیز از طریق پیامک به متقاضی اعلام خواهد شد.
اشتری افزود: پس از طی دوره بهره‌برداری آزمایشی، دسترسی های لازم به سازمانهای صمت استانی برای استفاده از این سامانه اعطا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار