رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: فناوری اطلاعات نقش محوری در انجام مأموریت های دستگاه قضائی دارد و نباید کم اهمیت فرض شود.
کد خبر: ۹۱۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 18 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در شورای آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان مرکزی افزود:مدیران و کارکنان این حوزه باید با اهداف والایی که دارند مخلصانه، به صورت شبانه روزی فعالیت داشته باشند چراکه بر مبنای آمار و داده‌هایی که سیستم ها و سامانه های تعریف شده به ما می دهند می توانیم به شکل مطلوبی برنامه ریزی، ارزیابی و توزیع کار داشته باشیم و در مجموع به نتایج مناسبی دست یابیم.
وی یادآورشد: در راستای تحقق قوه قضاییه هوشمند و با درنظر داشتن محدودیت های مالی یک موضوع حائز اهمیت است و آن اولویت بندی در تخصیص منابع به آن دسته از فعالیت ها و اموری است که با انجام آنها خروجی مفید تر و وسیع تری برای مجموعه قضایی و تکریم ارباب رجوع حاصل خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: با توجه به گسترش بیماری کوئید ۱۹ هر چه سریعتر باید ارتباطات ویدئو کنفرانسی در تمامی حوزه های قضایی استان برقرار شود تا شاهد کاهش تردد زندانیان به دادگاه ها و دادسراها باشیم و مطمئنا این امر می تواند در کنترل این بیماری و حفظ سلامت مردم و کارکنان بسیار مؤثر باشد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: ارتباط مکانیزه و الکترونیکی با ادارات و نهادهایی که برای دادگستری مهم تر است و در راستای انجام امورات مردم اهمیت بالایی دارد باید ارتقاء یابد و همچنین ارتباط با شبکه ی دولت و ضابطین ودیگر سازمان های وابسته به قوه باید به بهترین شکل ممکن در قسمت های مختلف برقرار شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: ارائه آموزش های لازم و تخصصی به کاربران و همکاران بسیار ضروری است و مدیران معاونت آمار و فناوری اطلاعات برای افزایش بازدهی و کارایی آنان باید از تمامی فرصت ها بهره برده چراکه در سیستم جدید، ارزشیابی قضات و کارکنان، بر مبنایی عملکرد آنان در سامانه مدیریت پرونده ها و اتوماسیون اداری می باشد و از این طریق رتبه ی دادگستری استان در کشور مشخص می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار