نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: نقش خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در دفاع از آرمان‌های انقلاب با افزایش توطئه‌های فرهنگی علیه نظام اسلامی به‌مراتب بیش‌ازپیش اهمیت می‌یابد و باید اثرگذارتر باشد.
کد خبر: ۹۱۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 17 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به شرایط کنونی کشور افزود: خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در وضعیت فعلی کشور که به لحاظ اقتصادی و اجتماعی با چالش‌هایی روبه‌رو هستیم باید نسبت به اجرای فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیشتاز دیگر اقشار جامعه باشند.
وی یادآورشد: تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر هم که سرمایه‌های عظیم و یادگاران دوران دفاع مقدس و ۸ سال عزت و سربلندی ملت ایران هستند باید بیش از گذشته موردتوجه مردم و مسئولان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند که حمایت از خانواده‌های جامعه ایثارگری نباید صرفاً محدود به حمایت‌های مالی باشد بلکه باید نسبت به تبیین صبر و استقامت آن‌ها هم توجه ویژه‌ای داشت.
دری نجف‌آبادی اظهارداشت: نقش خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در دفاع از آرمان‌های انقلاب با افزایش توطئه‌های فرهنگی علیه نظام اسلامی به‌مراتب بیش‌ازپیش اهمیت می‌یابد و باید اثرگذارتر باشد.
وی ادامه داد: این خانواده‌ها باید در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی، حجاب و عفاف، قناعت و همچنین حرکت در راستای مسیر اهل‌بیت (ع) و آرمان‌های انقلاب اسلامی الگوی دیگر اقشار جامعه باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار