رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک از افتتاح کلینیک طب سنتی درمان کرونا ویروس در استان مرکزی و ارائه خدمت به مردم از اواسط آذرماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 16 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: این کلینیک تخصصی با صرف منابع مالی ۵۰ میلیارد ریالی ایجاد و با صرف ۱۰ میلیارد ریال تجهیز شده و در آینده نه چندان دور شرایط پذیرش بیماران کرونایی را خواهد داشت.
وی یادآورشد: نیروی انسانی برای این کلینیک تامین شده و قرار است ۲ متخصص طب سنتی در این مرکز درمانی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به مردم ارائه خدمت کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: ظرفیت پذیرش این کلینیک درمان سنتی در شیفت صبح و عصر ۱۰۰ نفر است و در صورت استقبال مردم امکان توسعه خدمات وجود دارد.
دکتر جمالیان یادآور شد: به نظر می رسد درمان بیماری کرونا به شکل سنتی و داروهای گیاهی می تواند در کنار استفاده از داروها و شیوه های نوین پزشکی قابل توجه و حتی تاثیر گذارتر باشد.
گفتنی است کلینیک طب سنتی در جوار مرکز بهداشت شهرستان اراک در خیابان هپکو مستقر است و قرا است تمامی خدمات تخصصی و مشاوره‌های طب سنتی و داروهای گیاهی موثر بر درمان کرونا در آن ارایه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار