فرمانده انتظامي استان از عمليات كارآگاهان پليس در دستگيري يك باند سرقت و اعتراف آنان به سرقت ۱۶۶ رأس دام در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 15 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار حسن مفخمي شهرستاني افزود:‌ اعضاي اين باند به سرقت هايي در استان هاي قم و لرستان نيز اعتراف كردند.
وی یادآورشد:‌ در چند ماهه اخير با اعلام گزارش هايي از سرقت دام در شهرستان هاي زرنديه، ساوه و شازند، بررسي موضوع به صورت تخصصي در اختيار تيمي متشكل از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان و پليس اين شهرستان ها قرار گرفت.
وي افزود: با اقدامات فني و تخصصي كارآگاهان پليس، سرانجام سارقان كه اهل و ساكن يكي از استان هاي همجوار بودند، شناسايي و دو نفر سارق و يك نفر خريدار دام هاي سرقتي در حين خريد و فروش ۵۰ دام سرقتي دستگير شدند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد:‌ با هماهنگي مرجع قضائي دام هاي كشف شده در اين عمليات كه مربوط به استان هاي قم و مركزي بود، با شناسايي مالباختگان به آنان تحويل داده شد و سارقان براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي استان دلالت شدند.
سردار مفخمي شهرستاني ادامه داد:‌ در مراحل بازجويي هاي تخصصي پليس، افراد دستگير شده به سرقت ۱۶۶ رأس در هفت مرحله سرقت در سطح استان مركزي اعتراف كردند.
وي با بيان ادامه تحقيقات تكميلي پليس از اعضاي اين باند سرقت گفت: سارقان همچنين به سرقت هاي دام از استان هاي قم و خرم آباد معترف شدند كه مراتب پيگيري اين سرقت ها از سوي پليس اين استان ها در حال پيگيري است.
فرمانده انتظامي استان مركزي با تاكيد بر ضرورت هر چه بيشتر توجه دامداران و مالكان احشام به توصيه هاي پيشگيرانه پليس گفت:‌ با توجه به هشدارهاي مكرر پليس، لازم است دامداران در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك موضوع را بلافاصله از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند و در به كارگيري ابزارهاي بازدارنده بيش از پيش اهتمام داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار