فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف ۵ کیلو گرم هروئین در بازرسی از خودروهای آنها در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 15 November 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی افزود: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقيقاتي از انتقال و جاسازي مقاديری قابل توجهي مواد مخدر از سوی ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ريزي عملياتي لازم را براي شناسايي و دستگيري آنها آغاز کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران ،سرانجام افراد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه در حال انتقال مواد مخدر به این شهرستان می باشند.
وی یادآورشد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوه، به محل عبور خودروی حامل مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند با انجام عملیاتی، خودروی مذکور را در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵ کیلو گرم هروئین که به شکل ماهرانه ای در خودروها جاساز شده بود، کشف شد.
وی با تأکید بر ارتقاء دانش و مهار همگانی در امر مبارزه هدفمند با معضل جهانی افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار