مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی گفت: در برخی از شهرستان‌های استان غسال نداریم که به همین منظور، ۱۰ خواهر و ۱۳ برادر جهادگر به مناطق مورد نیاز اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۱۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ 14 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام ابوالفضل رجبی افزود: با آغاز موج سوم کرونا و نیاز بیمارستان‌ها به نیروی انسانی، با هماهنگی ستاد بحران نهادهای حوزوی فراخوانی برای جذب طلبه‌های جهادی صادر شد که تاکنون ۱۲۷ نفر از طلاب اعلام آمادگی کردند.
وی اظهار داشت: جهادگران در حال آموزش بوده و به صورت شیفتی در بیمارستان‌ امیرالمومنین(ع)، کارهای خدماتی، فرهنگی، به عنوان همراه بیمار و همچنین فعالیت‌های تخصصی انجام می‌دهند.
وی تاکید کرد: قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج طلاب، هلال احمر و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تشکیل شده و در چند محور ضدعفونی معابر، تولید ماسک فعالیت می‌کند.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی یادآورشد: روزانه ۱۰۰۰ ماسک در کارگاه تولیدی خواهران بسیج طلاب دوخته شده و با کمک خیران به صورت رایگان در مناطق حاشیه شهر توزیع می‌‌شود.
حجت الاسلام رجبی با اشاره به اینکه واحد امداد و سلامت به همت بسیج طلاب شامل چند کارگروه تخصصی ایجاد شده و فعالیت خود را در شهرستان‌ها انجام خواهد داد، افزود: کارگروه احکام، ارتباط با کودک و نوجوان، کارگروه عملیات روانی، امداد و کارگروه معیشت در واحد امداد و سلامت بسیج طلاب فعال می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار