نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: این استان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه های صنعت، معادن وکشاورزی دارد بنابراین باید در سایه تدبیر و برنامه هدفمند به گونه‌ای عمل شود که در این استان کسی فاقد شغل نباشد.
کد خبر: ۹۱۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 13 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه عبور از بحران کرونا هوشمندی و همراهی مردم و مسئولان را می‌طلبد افزود:افرادی که در رعایت مصوبات ستاد کرونا سهل‌انگاری کنند مجرم و خائن هستند.
وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در استان مرکزی بحرانی است یادآورشد: برخی شهرها مانند اراک، ساوه ، دلیجان و خمین روزهای دشواری از کووید ۱۹ را سپری می‌کنند.
وی افزود: نیاز است اقشارمختلف مردم، دستگاه‌های اجرایی،شهرداری‌ها، مساجد، محله‌ها، بسیج، روحانیت و تشکل‌های مردم نهاد پای کار باشند و هرچه در توان دارند برای مهار این بیماری به‌کار گیرند.
امام جمعه اراک با اشاره به رفع مشکل اکسیژن بیمارستان‌ها به‌عنوان یک نیاز فوری و جدی گفت: می‌طلبد که خیران در تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز به مقدار لازم همکاری کنند.
وی با تبریک هفته بسیج، افزود: بسیج عزت، اقتدار و سرمایه با عظمت ایران اسلامی است که همواره در چهاردهه حیات انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه بسیج به عنوان نیروی مردمی در زمان شیوع کرونا نیز لحظه به لحظه در خدمت‌رسانی حاضر بوده است یادآورشد: همه باید با همت‌های بلند برای غلبه بر مشکلات به میدان بیایند و از ظرفیت‌های موجود و خدادادی کشور که در نوع خود بی نظیر است به بهترین شکل به میدان بیایند تا در رفع معضلات از وجود همگان بهره گیری شود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم، گفت: شهدا با نثار خون خود عزت و اقتدار کشور را تضمین کردند.
آیت الله دری نجف آبادی یادآورشد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا، تلاش و مجاهدت مردان بزرگ در بسیاری از زمینه‌ها پیشرو است و حرف برای گفتن دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار