معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت:حفظ وایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تنها با توسعه هدفمند صنایع محقق می شود بنابراین باید حمایت از صنایع داخلی جنبه عملیاتی به خود گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 12 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،عادل لهراسبی ، در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی افزود:تامین نیازهای مالی واحدهای تولیدی با استفاده از ظرفیت بانک های دولتی و خصوصی یکی از موارد مهم حمایت از تولید است که بانک‌ها نیز باید در این مسیر نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
وی از کسب رتبه برتر سازمان صمت استان مرکزی در برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشوری خبردادو گفت: در جلسه امروز مشکلات ۱۰ واحد تولیدی استان به‌عنوان قطب صنعت کشور در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد.
وی یادآورشد: معوقات بانکی، کمبود سرمایه در گردش و نبود بازار فروش مهمترین مشکلات فعالان حوزه تولید در تمام عرصه‌ها است و باید با همکاری برون دستگاهی نسبت به حل این مشکلات اقدام شود.
معاون امور صنایع سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت : کسب رتبه برتر سازمان صمت استان مرکزی در برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور نشان از جدیت سازمان صمت در رفع موانع تولید واحدهای صنعتی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار