مدیر گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بر اساس میزان چرخش ویروس کرونا در استان مرکزی و با توجه به ارزیابی ها، استان مرکزی در ابتدای شروع یک اپیدمی جدی قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 12 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر رحمت الله مرادزاده افزود: بر اساس آمار و تحقیقات میزان چرخش کرونا ویروس در استان مرکزی ۱۵ درصد محاسبه شده است.
وی با اشاره به نتایج بررسی های اپیدمیولوژیک در خصوص ویروس کرونا در استان مرکزی، یادآورشد: برای اولین بار در استان مرکزی نتایجی بر اساس مطالعات اپیدمیولوژیک استخراج شده که نشان دهنده مطالب مهمی می باشد، بر اساس این تحقیقات شروع سرمی آنتی بادی کرونا ویروس مورد ارزیابی قرار گرفت که در این خصوص تفاوتی بین زنان و مردان وجود نداشته و درگیری گروه‌های سنی متفاوت نیز حائز اهمیت نبوده و بنا بر کل این آمارها چرخش ویروس کرونا در کل استان مرکزی در ۱۵ درصد افراد جامعه اتفاق افتاده است.
مدیر گروه اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی اراک افرود: در یک اپیدمی در واقع باید ۶۰ درصد افراد جامعه درگیر شوند که بنابراین آمار ۱۵ درصدی، در واقع در اوایل رخداد یک اپیدمی قرار داریم.
دکتر مرادزاده هشدار داد: با توجه به برودت هوا، محدود بودن امکانات و نیروی انسانی، شدت و گسترش ویروس کرونا می طلبد که مانند سابق پروتکل های بهداشتی مهمتر از قبل تلقی شوند و تمامی مردم با این بیماری جدی برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار