دو جوان اوباشي كه با درگيري در يكي از خيابان هاي شهر اراك، با جراحت شديد يك جوان باعث رعب و وحشت و ايجاد اخلال در نظم عمومي شده بودند،‌در عمليات ماموران پليس امنيت عمومي استان در مخفيگاهشان در تهران دستگير شدند.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 08 November 2020

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمود خلجي" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت:‌ در چند روز قبل گزارشي از يك مورد شرارت و قمه كشي در خيابان آيت الله غفاري شهرستان اراك به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰اعلام و بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.
وي افزود: قبل از حضور ماموران انتظامي در محل، افراد درگير از محل متواري شده بودند كه در مراحل تحقيقات اوليه از اهالي مشخص شد كه در اين درگيري چند نفر از اراذل و اوباش با دو جوان درگير شده و يكي از اين افراد را به شدت مجروح كرده اند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت و مشخص شد كه اين جوانان حاضر در اين درگيري از اراذل و اوباش سابقه دار هستند.
سرهنگ خلجي یادآورشد: در مراحل تحقيقات تخصصي پليس، مخفيگاه دو نفر از متهمان اصلي اين پرونده در استان تهران شناسايي و هر دو نفر در عمليات هايي جداگانه دستگير و مقاديري مواد مخدر صنعتي نيز از مخفيگاه يكي از آنان كشف شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي با بيان ادامه تحقيقات پليس در دستگيري ديگر متهمان اين پرونده گفت: پليس و دستگاه قضاء قاطع و بدون هيچ چشم پوشي با مخلان نظم و امنيت برخورد مي كند و شهروندان نيز مي توانند از طريق تلفن ۱۱۰ در صورت مشاهده هر گونه موارد هنجارشكن، موضوع را براي بررسي به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار