مدیرکل بنیاد مرکزی، توسعه و ترویج فرهنگ بی‌بدیل ایثار و شهادت را در فضای مجازی لازم و ضروری دانست.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 08 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،مرتضی انصاری فر در جلسه شورای معاونین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،پاسداری و حراست از خون شهدا را وظیفه ای همگانی و فراگیر دانست وافزود: توسعه و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ ویژه در بین جوانان یک ضرورت مهم و انکارناپذیر است.
وی یادآورشد: احترام به ایثارگران و پاسخگو بودن و پیگیری دلسوزانه یکی از اولویت‌های ارزشمند خدمت‌رسانی در بنیاد است و معاونت‌های این نهاد مقدس متعهد به اجرای آن هستند.
انصاری فر افزود: کار در بنیاد یک افتخار و توفیق الهی است که شاید عده‌ای آرزو دارند از خادمین این نهاد مقدس باشند، پس اکنون‌که این افتخار نصیب ما شده است باید به نحو احسن کارکنیم و بااطلاع رسانی جامع دستورالعمل‌ها به جامعه ایثارگری کیفیت خدمت‌رسانی در بنیاد را افزایش دهیم.
وی گفت: شهدا و ایثارگران گران‌قدر همواره مایه عزت، افتخار و سربلندی نظام و مردم هستند و برای ادای دین به آن‌ها خدمات ارائه‌شده به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید روزبه‌روز بهتر و بیشتر شود.
انصاری فر ادامه داد: رؤسا، مسئولین و کارکنان بنیاد باید توجه ویژه‌ای به اصول سه‌گانه بنیاد «توانمندسازی، ارتقاء بهره‌وری و توسعه فرهنگی» به محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را داشته باشند.
وی با اشاره به شرایط کنونی و وجود ویروس کرونا، فعالیت بیشتر برای توسعه و ترویج فرهنگ بی‌بدیل ایثار و شهادت را در فضای مجازی لازم و ضروری دانست و گفت: همه ایام فرصت مغتنمی است تا سیره و منش شهیدان با ابتکارات و خلاقیت‌های بی‌نظیر و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل امروز انتقال دهیم.
انصاری فر با رعایت تواضع در مسیر خدمت‌رسانی، ضرورت رعایت انضباط مالی با دقت و جدیت در فعالیت‌ها را نیز مورد تأکید قرارداد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار