معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت:از کارخانه داران درخواست دارم که قیمت مصوب را رعایت کنند تا سازمان مرکزی برای خرید ورود پیدا نکند.
کد خبر: ۹۱۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ 05 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر معتمد در بازدید میدانی وجلسه هماهنگی مدیریت خرید توافقی محصول کشمش شهرستان خنداب افزود: استان مرکزی وشهرستان خنداب یکی از قطب های تولیدی کشمش کشور است که باید از این تولید حمایت شود.
وی یادآورشد: قیمت پایه کشمش تیزآبی ۲۰۰ هزار ریال وآفتاب خشک ۱۸۰ هزار ریال است.
وی با اشاره به اینکه امروز شاهد رعایت این نرخ در خرید محصول هستیم افزود: بدون شک با توجه به کیفیت متفاوت محصول کشمش شاهد تفاوت در قیمت خرید آن هستیم.
وی ادامه داد: اگر سازمان مرکزی احساس کند که قیمت عادلانه در این محصول رعایت نمی شود خود اقدام به خرید محصول کشمش خواهد کرد.
دکتر معتمد اظهارداشت: شبکه تعاون روستایی همواره به دنبال خدمت به کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی است.
وی با اشاره به اینکه توافقات خوبی با اتحادیه صادرکنندگان برای قیمت مصوب داشته ایم افزود:شرکت تعاونی تخصصی با سهامداری باغداران در این حوزه باید در شهرستان خنداب ایجاد شود.
وی یادآورشد:امروز باید کشاورزان،کارخانه داران و صادرات کنندگان در کنار هم باید دیده شوند و مشکلات ایشان در شرایط تحریم مورد توجه قرار گیرد.
دکتر معتمد افزود:متاسفانه در دوران تحریم هزینه انتقال زیاد است، اگر کشاورزان و تولیدکنندگان کشمش امکان نگهداری کشمش را در ماه‌های آینده داشته باشند با توجه به نیاز بازار می‌توانند با قیمت بالاتری تولید خود را به فروش برسانند.
گفتنی است در حاشیه سفر یک روزه دکتر معتمد به استان مرکزی خزایی پور فرماندار شهرستان خنداب در جلسه بررسی رفع مشکلات تولیدکنندگان کشمش در این شهرستان گفت: یکی از مشکلات تولید کنندگان کشمش خنداب نبود برند این محصول در خنداب و نیز وجود دلالان کشمش دیگر استان ها و خرید کشمش این شهرستان و فراوری آن در دیگر استان ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار