در ۶ ماهه امسال ۲۵ هزارو ۸۶۶ خانوار با سرپرست زن از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۱۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 04 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: بیشتر جامعه مخاطب کمیته امداد زنان هستند.
وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد تنها پرداخت مستمری به مددجویان نیست، یادآورشد: پرداختن به مسائل فرهنگی، اجتماعی واعتقادی خانوارهای تحت حمایت از اهداف کمیته امداد در راستای توانمند سازی وخروج از چرخه های حمایتی است.
وی با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه تحصیلی فرزندان، پرداخت تسهیلات اشتغال، وام کارگشایی، برگزاری آموزش مهارت زندگی، مشاوره خانواده، راهنمایی گروهی مادران برای فرزندان و دوره آموزش حقوق از خدماتی است که به زنان سرپرست تحت حمایت ارائه می شود، افزود: پرداخت بیمه اجتماعی از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد به زنان سرپرست خانواده است.
بهرامی در ادامه با اشاره به بسترهای الکترونیکی خدمات در کمیته امداد، اظهار داشت: مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس e.emdad.ir درخواست‌های خود را ثبت و ارسال کنند.
وی بابیان اینکه مددجویان برای ورود به این سامانه باید با واردکردن کد ملی و شماره شناسنامه خود اقدام کنند تا صفحه مربوط به مشخصات آن‌ها باز شود، ادامه داد: هر مددجو بعد از ورود به این سامانه و ورود به صفحه خودش می‌تواند درخواست خود را ثبت و ارسال کند.
وی اضافه کرد: این خدمات بر اساس مشخصات و اطلاعات هر خانوار نشان داده شده و مددجویان می توانند بر اساس سطح نیاز و خدماتی که برای آن‌ها فعال‌شده است درخواست نیاز کند و بعد از ثبت، کد رهگیری خود را برای پیگیری‌های بعدی دریافت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار