رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: حماسه ۱۳ آبان ثابت کرد که همه قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، در مقابل اراده انقلابی مردمان خداجوی ایران اسلامی از درون، پوچ و پوشالی هستند.
کد خبر: ۹۱۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ 02 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی افزود: سیزده آبان از جمله روزهای پر فروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است، روزی است که فرزندان ایثارگر، فهیم و فداکار این مرز و بوم با بهره جستن از آموزه های بلند اسلامی و الهام از مکتب ظلم ستیز و آزادی خواه حضرت امام حسین (ع) به جهانیان ثابت کردند با توکل به قدرت ایمان و پیروی از رهبری دینی می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.
در ادامه این پیام آمده است: بی شک در سیزده آبان ثابت شد که امنیت و آرامش را از حق کشان و ظالمان،که به مظلومان جهان امنیت و آسایش نمی دهند، می توان باز پس گرفت.
این پیام می افزاید: در سیزده آبان، مردم عدالت خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باورکردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر، هم چون کوهی استوار است، « کاهی » بیش نیست ،سیزده آبان در تاریخ این دیار شهید پرور، برگی زرین را به خود اختصاص داده است و بسان ستاره ای فروزان در آسمان میهن اسلامی می درخشد.
در ادامه این پیام آمده است: شیطان بزرگ آمریکا، اینک با اتکاء به ابزار ناکارآمد تحریم و اقدامات شرارت آمیز که نمونه اخیر آن در ترور ناجوانمردانه و بزدلانه شهید بزرگ و عزیز سردار سپهبد شهید سلیمانی تجلی یافت، بر رذالت و ددمنشی خود ادامه می دهد و در انتخابات پیش رو شاهد خواهیم بود که نتیجه آراء در سیاست های استکباریشان تغییری ایجاد نخواهد کرد.
این پیام می افزاید: امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمود های پیر بیدارگر زمان، حضرت امام خمینی (ره) و درایت و تدبیر خردمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فراگرفته است .
حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه این پیام با تبریک یوم الله ۱۳ آبان و تقارن خجسته آن با میلاد با سعادت رسول رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) یادآورشد: بر این باورم فردای انقلاب به دست نسل جوان با تفکر جهادی و انقلابی سپرده خواهد شد، این تجربه گرانسنگ و آگاهانه استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی هم بر دوش نخبگان و اثر گذاران جامعه و نیز مسئولان و سیاستگذاران ایران اسلامی می نهد و ما را به این حقیقت رهنمون می سازد که با تکیه بر تعهد ، کسب تخصص و دانش همراه با ایمان ، مسیر مقدس امامین انقلاب و شهدای راه استقلال و آزادی را با قوت و قدرت ادامه دهیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار