استاندار مرکزی جلوگیری از شیوع کرونا را يك وظیفه همگانی و یک تکلیف مهم شهروندی دانست.
کد خبر: ۹۱۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 01 November 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید علی آقا زاده با قدرداني از برنامه ريزي و خدمت پليس در اجراي رزمايش قرارگاه شهيد راه سلامت امير سرتيپ دوم" قاسم جلیلوند"افزود: آموزش از جمله مهمترین هدف تشکیل اين قرارگاه است و با افرادی که با هنجارشکنی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی سلامت جامعه را تهدید می کنند، برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش مجاهدانه مردم و مسئولان از زمان انتشار ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه اظهار داشت: با هدایت گری های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مقابله با این ویروس اقدامات گسترده بهداشتی با حضور نیروهای مردمی و همه دستگاه های دولتی ، نظامي و انتظامي ، بهداشتی و خدماتی صورت گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه تمامي ارگان هاي مسئول در بحث سلامت، براي بررسي و ريشه يابي، کنترل و در نهايت پيشگيري از بیماری کرونا بايد سهم خود را به خوبي ايفا كنند، اظهار داشت: سلامت از نيازهاي اساسي و اوليه انسان ها در جامعه است و نيروي انتظامي با انجام محدودیت ها، نقشی حياتي کنترل و قطع زنجیره بیماری منحوس کرونا بر عهده داشته است.
رئیس شورای تامین استان مرکزی از راهنمایی و ارشاد مردم در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در قرار گاه راه سلامت خبر داد و گفت: با مشاركت و تعامل همه اقشار مختلف جامعه و نهاد هاي متولي در بحث سلامت در جامعه، امید می رود هر چه زودتر شاهد موفقیت در زمینه کنترل و ریشه کنی این بیماری در استان و کشور باشیم .
آقازاده، آموزش را مهمترین هدف تشکیل قرارگاه راه سلامت دانست و افزود: با افرادی که با هنجارشکنی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی سلامت جامعه را تهدید می کنند برخورد خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد: استان مرکزی همچون گذشته به توفیقات چشمگیری در زمینه مقابله با ویروس کرونا دست پیدا کند.
استاندار مرکزی افزود: با راه اندازی قرارگاه راه سلامت شهید امیر" قاسم جلیلوند" در استان، ابتدا در شهرهای پرخطر اراک ، دلیجان و ساوه اقدامات لازم صورت خواهد پذيرفت و سپس در کل استان این قرار گاه، اقدامات آموزشی و مقابله ای مناسسب را به نحو احسن اجرايي مي كند.
وی از بسیج تمام امکانات موجود بهداشتی برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: با حضور همه جانبه نیروهای مردمی ، نیروهای مسلح و همه دستگاه های دولتی ، خدماتی و امدادی امیدواریم بتوانیم کارنامه ای درخشان از استان مرکزی به عنوان استان پیشرو و تاثیر گذار برای مقابله این بیماری فراگیر در کشور ارائه دهیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار