دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی از پیش راه اندازی پروژه ۳ هزار متری اورژانس سوختگی و پرتویی در بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 28 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس زارعیان، افزود: پیرو بازدید از پروژه در حال احداث اورژانس پرتویی و سوختگی شهر اراک با همت و مدیریت استاندار، ریاست و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک این پروژه در بهمن ماه قابل بهره برداری است.
وی اظهار داشت: همکاران در دو شیفت در حال تلاش شبانه روزی اند که بحث ابنیه پروژه زودتر به اتمام برسد و قسمت تجهیزات این مرکز نیز با توان دانشگاه علوم پزشکی اراک در موعد مقرر به بهره برداری می رسد.
دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی در پایان با توجه به شرایط بسیار سخت و بحران کرونا، یادآورشد: تلاش و کوشش همه دست اندرکاران در این پروژه قابل تقدیر است چراکه با توجه به این دوران بسیار سخت، دست همت خود را در ارائه سایر خدمات درمانی دریغ نکردند و امید می رود با تدبیری که در بنیه مدیریتی استان مرکزی وجود دارد، در زمان مقرر و با استانداردهای خاص و ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک با ارائه خدمت به مردم استان مرکزی، برای استان های همجوار نیز قابل استفاده باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: نیاز به حق مردم استان مرکزی برای تخت های سوختگی در شهر اراک کاملاً محسوس بود و امید می رود با بهره برداری از این پروژه این نیاز برطرف شود.
دکتر سعید رضا سلطانی از پیگیری های دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی، قدردانی کرد و افزود: پروژه ۳ هزار متری اورژانس سوختگی و پرتویی شهر اراک به همت سازمان انرژی اتمی و کمک مالی سازمان به عنوان کارفرما و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بهره بردار، در حال انجام و پیگیری است و تا بهمن ماه افتتاح می شود.
وی یادآورشد: گرچه بحران کرونا ویروس موجب اختلال در عملکرد تمامی حوزه‌ها شده است، اما دانشگاه علوم پزشکی تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب و بهتر درمانی به کار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار