در ۶ ماهه امسال ۵۶ میلیاردو ۴۶۰ میلیون تومان کمک معیشت به حساب ۴۴ هزارو ۵۷۵ خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی واریز شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 22 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، با بیان اینکه پرداخت کمک معیشت از اقدامات حمایتی کمیته امداد است، افزود: در ۶ ماهه امسال ۴۰۲ بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت‌‌های تغذیه‌ای کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار ۱۴۶ میلیون تومان بهره مند شدند.
وی همچنین از حمایت های کمیته امداد استان مرکزی از کودکان مبتلاءبه سوءتغذیه نیز خبر داد و گفت: این مهم از دیگر خدمات حمایتی این نهاد است که در حال حاضر ۱۵۹۰ کودک زیر ۵ سال مبتلابه سوءتغذیه در استان داریم که به تأیید مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رسیده و کمیته امداد ماهیانه به آنها سبد غذایی اهداء می کند.
وی در ادامه از اجرای طرح " هر کارمند یک حامی " در استان خبر داد و افزود: استان مرکزی داری بیش از ۳۶ هزار کارمند رسمی و غیر رسمی است که از کارمندان در سطح استان درخواست داریم با توجه به اهمیت توجه و دستگیری از ایتام در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: کارمندان وخیران می توانند از طریق سامانه اکرام ekram.emdad.ir حمایت از یک و یا چند فرزند را عهده دار و می توانند به صورت حضوری و یا تلفنی نیز با این فرزندان در ارتباط باشند .
وی با قدردانی از حامیان و خیران در سطح استان یارآورشد: تمامی کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب این کودکان واریز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار