رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان گفت: مردم این شهرستان در ۶ماهه نخست امسال سه میلیاردو ۴۱۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که در مقایسه با عملکرد نوبت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 19 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، غلامرضا حافظ کمال، با بیان اینکه کمک‌های مردم نیک اندیش شهرستان فراهان گره گشای بسیاری از مشکلات مددجویان و نیازمندان است افزود: مردم این شهرستان برخلاف مشکلات اقتصادی کمک به هم نوعان خود را نه تنها فراموش نکردند بلکه حضور پررنگتری داشتند.
وی یادآورشد: از درآمدهای جذب شده در نیم نخست سالجاری حدود دو میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان کمکهای مبتنی بر نیاز، ۷۹۵میلیون تومان زکات و کفارات، ۳۴۴میلیون تومان برای ایتام ومحسنین و ۹۹ میلیون تومان صدقات بوده است.
وی با اشاره به اهمیت مرکز نیکوکاری به عنوان بازوی کمکی کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان گفت: از درآمد مذکور در ۶ماهه ابتدایی سالجاری ۹۷۲میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری شهرهای خنجین وتلخاب به صورت نقد و کالا در زمینه های صدقات، اکرام ایتام ، کمکهای مبتنی بر نیاز و زکات جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
وی با تاکید بر استفاده از شیوه‌های نوین والکترونیکی در واریز کمک‌ها به نیازمندان یادآورشد: همشهریان خیران می توانند با شماره گیری با تلفن همراه با شماره #۰۸۶۱۰*۸۸۷۷* بصورت مستقیم وجوه خود را برای کمک به نیازهای محرومان واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار