نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نباید در مواجه با این بیماری سهل انگاری صورت گیرد اگر کسی به نکات بهداشتی کم توجهی کند و فردی بیمار شود مرتکب گناه کبیره شده است.
کد خبر: ۹۰۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵ 16 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: همه باید برای مبارزه و ریشه کنی ویروس کرونا همکاری کنند تا این ویروس منحوس ریشه کن شود.
وی با بیان اینکه کادر درمان، مردم و دولت از شیوع این بیماری نگران هستند یادآورشد: نابودی این ویروس تنها با مشارکت وهمکاری همگانی امکان پذیر است.
امام جمعه اراک با بیان اینکه استان مرکزی در آغاز شیوع کرونا توانست سرآمد استان‌های کشور باشد افزود: اکنون که این بیماری توسعه یافته است، باید تلاش شود، استان مرکزی در رعایت و جلوگیری گسترش ویروس کرونا به الگو در سطح کشور تبدیدل شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها از بیماران مبتلا تکمیل شده است گفت: امکانات درمانی اجازه خدمت نمی‌دهد بنابراین باید نکات بهداشتی به جد رعایت شود.
وی با بیان اینکه هم اینک دنیا و ایران اسلامی در شرایط سخت و حساسی در مواجه با بیماری قرار دارد افزود: پزشکان، پرستاران و همه کادر درمان در مبارزه با این ویروس منحوس ونجات جان مردم همچون رزمندگان دفاع مقدس شبانه روز تلاش می کنند بنابراین ازتلاش وایثارگری آنها قدردانی می‌شود.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه دانشمندان ایرانی هم در ساخت واکسن کووید ۱۹ در تلاش هستند ادامه داد:امید می رود جمهوری اسلامی بتواند واکسن بیماری را تهیه و افتخار دیگری را در تاریخ به ثبت برساند.
وی با بیان اینکه نماز جمعه در ۱۰ تا ۱۵ شهر استان به خاطر آثار اجتماعی و انعکاس آن برگزاری می‌شود یادآورشد: باید نکات بهداشتی به دقت رعایت شود و در صورتی که صلاح باشد و اعلام شود، نماز جمعه هم تعطیل خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار