۳ نفر سارقانی که به بهانه پخش حیلم نذری، پس از ورود به منزل شهروندان در شهرستان خمین، طلاجات آنها را به سرقت برده بودند، در عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۰۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 15 October 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " بهزاد فکوری" فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: با اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره سرقت به عنف در یکی از محلات مسکونی این شهرستان، بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی در محل مورد نظرحاضر شدند.
این مقام انتظامی اظهارداشت: در بررسی اظهارات مالباخته که فردی سالخورده بود، مشخص شد در طول شب، افرادی با سر و صورت پوشیده پس از ورود به منزل وی، با تهدید اقدام به سرقت طلاجات او کرده اند.
سرهنگ فکوری اظهار داشت: مأموران پس از بررسی اظهارات مالباخته و در مراحل تحقیات تخصصی پلیس، ۳جوان سارق را دراین زمینه شناسایی و با انجام عملیاتی هدفمند آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وي با اشاره به اعتراف سارقان مورد نظر به ۲فقره سرقت طلاجات از شهرندان خمینی به شیوه مذکور افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و سرانجام با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار