مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: در مدت زمان ۶ سال تعداد کلاس های ناایمن از ۸۳ درصد به ۲۳ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۹۰۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ 14 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، محمدی در شورای اداری استان مرکزی افزود: در سال ۹۸ دو پروژه مردمی با ۱۸ کلاس و ۱۷ پروژه مشارکتی با ۹۲ کلاس و هفت پروژه دولتی با ۳۰ کلاس و مجموع اعتبار هزینه شده ۴۷۰ میلیارد ریال تحویل داده شده است.
وی یادآورشد: متوسط پروژه تحویلی در سال گذشته هر ۱۴ روز یک پروژه و هر هفته سه کلاس و متوسط پروژه تحویلی در سال جاری هر ۱۰ روز یک پروژه و هر هفته حدود پنج کلاس است.
وی اضافه کرد: جمعا ۹۹ پروژه نیمه تمام با ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری باقی مانده که برای تکمیل این پروژه ها دو هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
محمدی گفت: پیش بینی می شود تعداد کلاس های تحویلی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ حدود ۹۵ درصد افزایش داشته باشد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی ادامه داد: در سال گذشته از دو هزار و ۱۸۸ کلاس غیراستاندارد، در ابتدای سال ۱۸۱ کلاس با بخاری هرمتیک و ۲۱۹ کلاس با حرارت مرکزی پکیج استاندارد سازی شدند که هزار و ۷۸۸ کلاس در ابتدای سال ۹۹ باقی ماند، بنابراین در مدت زمان ۶ سال تعداد کلاس های ناایمن از ۸۳ درصد به ۲۳ درصد کاهش داشته است.
وی افزود: در سال ۹۸ نسبت به جمع آوری بخاری گازی و اصلاح سیستم گرمایشی تمامی خوابگاه های دانش آموزی مدارس شبانه روزی استان اقدام شد و در حال حاضر این استان فاقد خوابگاه شبانه روزی با سیستم گرمایشی غیراستاندارد است.
محمدی تاکید کرد: همچنین تعداد مدارس کانکسی استان از ۷۰ مدرسه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به ۵۸ مدرسه در سال بعد و در نهایت به ۵۱ مدرسه و ۶۲ کلاس در سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ رسیده که کاهش ۲۷ درصدی تعداد کلاس های کانکسی را نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار