شهردار اراک گفت: به تازگی معضل حقوقی ۲ هکتار زمین در مجاورت آرامستان اراک با رأی دادگاه به نفع شهرداری اراک رفع شد و عملیات اجرایی مرحله دوم آرامستان اراک به زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 13 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس شفیعی در نشست صحن رسمی شورای شهر، افزود: این رأی به شورای تأمین شهرستان اراک ابلاغ شده است و پس از تأیید، کارهای مقدماتی، دیوار کشی آغاز خواهد شد.
وی یادآورشد:بازسازی ۳۰ دستگاه اتوبوس شهری اراک در دستور کار شهرداری قرار دارد، که ۴ دستگاه آن نهایی شده است.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود دو دستگاه اتوبوس‌های بازسازی شده در روز بزرگداشت اراک (بیست و هشتم ماه جاری) وارد ناوگان اتوبوسرانی اراک شود و در اختیار ساکنین منطقه مهرشهر (گاوخانه) قرار داده شود.
مهندس شفیعی ادامه داد: روز اراک که مصادف است با روز صدارت میرزا تقی خان امیرکبیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سال گذشته باشکوه‌تر برگزار خواهد شد و برای این روز برنامه‌های متنوع پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اجرای کاشت چمن در بلوار دولت شهر اراک افزود: طول این مسیر دو کیلومتر و عرض ۱۰۰ متر است و برای اجرایی این طرح ۱۲ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: مناقصه لوله گذاری این طرح انجام شده اما از سوی پیمانکاران به دلیل ثابت نبودن قیمت‌ها استقبال نشده ،این در حالی است که سهم ۲۵ درصد پیش پرداخت طرح‌های اولویت دار در اراک از سوی شهرداری پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار