مدیر ترویج کشاورزی استان مرکزی گفت: همگام با سراسر کشور، طرح یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی در استان مرکزی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 13 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، پور متین، با اشاره به طرح یکپارچه سازی اطلاعات کشاورزی افزود: این طرح، یکی از اهداف دولت الکترونیک و از مهمترین طرح های راهبردی وزارت جهاد کشاورزی است.
مدیر ترویج کشاورزی استان مرکزی یادآورشد: شورای راهبردی طرح در سطح ستاد وزارتخانه، سازمان و شهرستان های تابعه زیر نظر مجری طرح تشکیل شده و آغاز به کار کرده است.
وی افزود:تبیین ضرورت مساله و اهداف و وظایف هر یک از بخش ها در جلسات جداگانه ای برای همه مجریان و مدیران طرح تبیین و جلسات آموزشی نیز ویژه مجریان طرح که مروجان مسئول پهنه‌اند انجام شده است.
پور متین اضافه کرد: همچنین از نظر سازماندهی، اعضای شورای راهبری به ریاست رئیس سازمان، معاون توسعه منابع، معاون برنامه ریزی، مدیر امور اراضی، مدیر حوزه ریاست سازمان، مدیر ترویج و رئیس روابط عمومی هستند و پشتیبانی فنی و نرم افزاری توسط مدیریت هماهنگی ترویج و پشتیبانی سخت افزاری طرح توسط اداره آمار و فناوری اطلاعات انجام می شود.
وی یادآورشد: مدیر پروژه در سطح شهرستان همان مدیر جهاد کشاورزی و مسئولین مراکز جهاد کشاورزی هماهنگ کننده طرح و مروجین مسئول پهنه مجریان طرح هستند.
وی گفت: پیشرفت فیزیکی طرح به صورت روزانه از سطح ستاد وزارتخانه و استان مرتب رصد و به مجری کشوری و ریاست سازمان گزارش داده می شود.
مدیر ترویج کشاورزی استان مرکزی افزود: در مرحله اول این طرح اطلاعات توصیفی مورد نیاز در پایگاه داده‌ها و اطلاعات مکانی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی ثبت و مرتب پایش می‌شود و این اطلاعات مکانی ثبت شده معیار سنجش وضعیت کشاورزی در طرح های آینده هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار