مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی :
منتخبان مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن کلانشهر اراک روز سه‌شنبه با انجام فرآیند قرعه کشی در استانداری مرکزی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ 13 October 2020

افزایش ظرفیت متقاضیان در مرحله دوم ثبت‌نام مسکن ملی - تجارت‌نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در این مراسم گفت: سهمیه ابلاغی در نظر گرفته شده در شهر اراک ۲ هزار و ۶۷۵ نفر است که با استقبال مناسب مردم این کلانشهر ۹ هزار و ۸۶۴ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد پنج هزار و ۲۰۰ نفر پس از پالایش، واجد شرایط شناخته شدند.
«احمد مرزبان» افزود: اسامی افراد روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه در پورتال اداره کل راه و شهرسازی به آدرس www.markazi.mrud.ir قابل مشاهده است.
وی اظهار داشت: متقاضیانی که اسامی آن‌ها اعلام می‌شود باید ظرف مدت ۱۵ رو مبلغ اعلامی از سوی این اداره کل را به حساب‌های بانک مسکن که قبلا به صورت الکترونیکی برای آنان افتتاح شده، واریز کنند.

مرزبان افزود: برای سایر متقاضیان واجدالشرایط شهر اراک تدابیر لازم اندیشیده شده که در فاز ۲ اعلام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ۲۳ هزار و ۱۹۳ نفر در مراحل دوگانه طرح اقدام ملی مسکن (اسفند و آذرماه سال گذشته) در این استان متقاضی بودند و ثبت‌نام کردند.

مرزبان افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان استان در گام نخست و ۱۶ هزار و ۶۹۳ نفر نیز در مرحله دوم برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی اظهار داشت: برابر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی واگذاری و انتقال امتیاز در طرح اقدام ملی مسکن با عناوین مختلف حقوقی ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

تعهد دولت در طرح اقدام ملی مسکن ساخت  ۴۰۰ هزار واحد تا پایان سال ۱۴۰۰ در کشور است.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار