رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک گفت: به منظور حفظ سلامت مردم استان مرکزی و شیوع هر چه کمتر بیماری کرونا، گندزدایی هدفمند شهری آغازشده است.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 12 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعید محمددوست افزود: با حضور نیروهای بسیج و جهادی به همت شهرداری، فرمانداری، سپاه ناحیه اراک، دستگاه ها و ارگان های ذیربط دیگر، گندزدایی هوشمند شهری تحت نظارت مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اراک آغاز شده است.
وی یادآورشد: متاسفانه بیماری زایی ویروس کرونا افزایش یافته است، به همین دلیل تعداد بستری ها و آمار متوفیان در روزهای اخیر بیش از پیش شده است و می‌توان گفت ویروس حالت تهاجمی به خود گرفته است.
رییس مرکز بهداشت شهرستان اراک خطاب به مردم استان مرکزی، گوشزد کرد: در این حالت بحران و اپیدمی خطرناک بیماری کرونا، راهی جز رعایت قوانین بهداشتی پیش روی مردم نیست.
وی اظهار داشت: اجرای سه اصل فاصله گذاری هوشمند و اجتماعی، شست‌وشوی مکرر دست‌ها و استفاده صحیح از ماسک منجر به سلامت مردم و کاهش آمار ابتلا و بستری می شود.
دکتر محمددوست گفت: امید است که با هماهنگی دستگاه های مربوطه و واقف بودن مسئولین به وظایفشان، این هماهنگی بین همه دستگاه‌ها و سازمان‌های اراک تحکیم یابد و بتوانیم مهار نسبی و قابل قبولی را از کرونا ویروس در شهر و استان اراک نظاره‌گر باشیم و جان همشهریان عزیزمان حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار