معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: ۲۵ هزارو ۸۵۱ حامی در استان حمایت از فرزندان ایتام و محسنین را در ۶ ماهه سال جاری برعهده گرفتند.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 12 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، شاپور جلالی با بیان اینکه طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد است، افزود: این تعداد حامی حمایت از ۱۹۰۴ یتیم و ۴۳۰۳ کودک مشمول طرح محسنین را عهده دار هستند.
وی یادآورشد: بیش از ۸۱ درصد از حامیان ایتام و محسنین در استان مرکزی بومی و مابقی غیر بومی هستند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی افزود: در این مدت بیش از ۱۱ میلیاردو ۶۰۶ میلیون تومان توسط حامیان به حساب فرزندان معنویشان واریز شده است.
جلالی افزود: سرانه پرداختی برای مشارکت در این امر خداپسندانه حداقل مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان است که خیران ونیکوکاران می توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از فیوضات معنوی آن برخوردارشوند.
وی با بیان اینکه بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است، تأکید کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، همچنین می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین به یاری كودکان نیازمند بشتابند و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.
شایسته ذکر است، متقاضیان مشارکت در این طرح می توانند با شماره ۳۳۲۸۷۶۰۶ و شماره پیامک ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۶ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار