باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه‌ای، از مسئولان استان مرکزی انتقاد کرد
کد خبر: ۹۰۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 12 October 2020

انتقاد باشگاه آلومینیوم اراک از مسئولان استان مرکزی

روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد:
«تیم فوتبال آلومینیوم اراک فصل گذشته با صعود افتخارآمیز و تاریخی به لیگ برتر، به حسرت و انتظار ۱۸ ساله هواداران و ورزش‌دوستان استان مرکزی و به ویژه کلانشهر اراک پایان داد که این موفقیت حاصل یک همدلی و وفاق جمعی بود، اما در این برهه حساس کنونی که نماینده استان اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، برخی افراد در قامت صاحب نظر حاضر شده‌اند و با مصاحبه و صحبت‌های بدون علم و دانش خود که کاملاً غرض‌ورزانه و حکم چوب لای چرخ را دارد، به دنبال حاشیه، تشویش اذهان عمومی،  دلسرد کردن و بازی با احساسات مردم یک استان و شهر هستند که این قبیل دیدگاه‌ها با روح ورزش سازگار نیست و در جایی که رئیس یک تشکیلات شخصاً در نشست‌ها و جلسات حضور دارد، نیازی به اظهار نظر‌های دبیر آن مجموعه نمی‌باشد.

پس از صعود تاریخی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به لیگ برتر بایستی متولیان ورزش استان، نگاه ویژه‌ای به باشگاه و تیم فوتبال آلومینیوم اراک داشته باشند و به یاری و کمک باشگاه در این برهه حساس کنونی بشتابند.

نزدیک به ۲ ماه از صعود می‌گذرد و سوال این است که کدام یک از متولیان ورزش در استان تا به امروز، دست یاری به سوی باشگاه آلومینیوم دراز کرده‌اند؟ این موضوع بر کسی پوشیده نیست که باشگاه بایستی تمامی تمرکز خود را روی مسائل فنی و دغدغه‌های پیرامون خود بگذارد و رفع مشکلات زیرساختی بر عهده اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال هر استان می‌باشد.

نکته عجیب و قابل تأمل این است که در هیچ جایی دیده نمی‌شود که شخصی از مقام بالادست خود سرپیچی کند و با توجه به پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در راستای رفع مشکلات پیش روی باشگاه، رئیس هییئت دوومیدانی استان از همکاری با باشگاه و در اختیار قرار دادن ورزشگاه امام خمینی (ره) امتناع می‌کند که باید دید چه چیزی را مطالبه می‌کند و به دنبال چیست! و تا این لحظه هیچگونه اقدامات اصلاحی توسط مقامات مربوطه در ورزشگاه امام خمینی (ره) صورت نگرفته است و تا این تاریخ عوامل اجرایی باشگاه نتوانسته‌اند وارد استادیوم شوند، این در حالیست که اردوی دوم تیم از بیست‌وچهارم مهرماه در اراک برگزار و سه دیدار دوستانه در این ورزشگاه انجام خواهد شد.

شرکت ایرالکو و باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک ضمن تقبل هزینه‌های سنگین ورزشی، به منظور کمک به جوانان استان و ورزش این شهر علی‌رغم تمام سختی‌های باشگاهداری اجازه نخواهد داد با واژه‌هایی که برخی اشخاص معنی آن را به درستی درک نکرده‌اند، مدیریت شرکت معظم آلومینیوم را مورد انتقاد قرار دهند.  به راستی چرا برخی دلسوزان ورزش هیچ‌گاه از این شرکت به جهت خدمات گسترده در ورزش شهر اراک تقدیر نمی‌کنند و فقط با نقد حضور خود را اعلام می‌کنند؟

چرا برخی افراد تصور می‌کنند که شرکت آلومینیوم متولی ورزش اراک است؟ اینگونه افراد به اصطلاح دلسوز با بیان موارد بی‌ارزش و بدون سند، فقط به دنبال مطرح کردن نام خود می‌باشند و لازم است این افراد،  گزارشی از عملکرد چند ساله خود را در پیشرفت و اعتلای ورزش استان و شهر اراک ارائه نمایند.

علی‌ای‌حال روز گذشته نشستی با حضور دارابی سرپرست باشگاه، حقدادی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی و غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان، به منظور رفع مشکلات و نواقص ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار و بازدید‌های میدانی نیز انجام شده است و قرار بر این شد که اداره ورزش و جوانان استان به زودی به این مشکلات رسیدگی کند.

در پایان از زحمات کلیه مسئولین استانی که با جدیت همانند گذشته پیگیر رفع مشکلات باشگاه می‌باشند، نهایت تقدیر و تشکر را داریم.»
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار