مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: رفع مشکل مسکن ایثارگران نیازمند تعامل و توجه ویژه همه مسئولان است.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 11 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر در نشست با معاون عمرانی استانداری مرکزی و نمایندگان مسکن و شهرسازی با اشاره به ضرورت پیگیری واگذاری زمین به ایثارگران معزز افزود:امیدمی رود به‌زودی زمینه تأمین زمین و احداث مسکن برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان مرکزی با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط فراهم ‌شود.
انصاری فر در ادامه بابیان اینکه اگر در خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران کوتاهی کنیم شرمنده شهدا خواهیم بود اظهار داشت: برابر دستور ولایت، حاکمیت و دولت بر ما تکلیف شده است که به‌عنوان یک عضو کوچک در راستای این خدمات‌رسانی تلاش کنیم و ماهم مصمم هستیم اگر بستری لازم است فراهم شود و اگر اقدامی عملی نیاز است به‌عنوان یک سرباز می‌توانیم تلاش کنیم تا این دغدغه را از دوش خانواده‌های معزز برداریم.
وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان‌ برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: شهدا با جان‌فشانی و ازخودگذشتگی و برای ایجاد امنیت حاضر شدند از خون خود بگذرند و اکنون مسئولان باید در عمل نشان دهند که پیگیر مشکلات ایثارگران هستند و نسبت به نیازهای آنان مسئولانه و دلسوزانه پاسخ دهند.
انصاری فر یادآورشد: خدمت به جامعه ایثارگری افتخار است و تا هر جا لازم باشد تمامی امکانات خود را در برای رفع مشکلات اسوه‌های صبر و مقاومت به کارخواهیم گرفت.
وی در ادامه به تنظیم تفاهم‌نامه مسکن با معاون عمرانی استانداری و اداره مسکن و شهرسازی اشاره کرد و گفت: امید می رود این تفاهم‌نامه زودتر تکمیل شود و پس از تائید استاندار به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیم شود.
انصاری فر به گلزارهای موجود در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده با اداره اوقاف بهسازی این گلزارهای مطهر با اولویت در دستور کار بنیاد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار