عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور گفت: در مورد تمام موضوعاتی که در برگیرنده سلامت مردم باشد، در این جلسه و جلسات مشابه در سایر استان ها و در سطح کلان در پایتخت، به بحث و بررسی می نشینیم.
کد خبر: ۹۰۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 11 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر اخوان که برای شرکت در کارگروه صیانت از حقوق مردم در سلامت و امنیت غذایی به اراک سفر کرده بود در جمع مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، افزود: در این راستا و برای احقاق حق مردم، در زمینه تامین امنیت برای سلامت از طریق غذا، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد چراکه هر گونه اهمال در این امر، به سلامتی مردم باز می گردد و تبعات آن در آینده و حتی نسل های بعد خود را نمایان خواهد کرد.
وی اظهار داشت: همچنین مقرر شد دادستان عمومی و انقلاب در تمام شهرستان ها، شعب ویژه ای را برای حمایت از موضوعاتی که از طریق دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی این امر واصل می شود را، افتتاح کند.
عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور تاکید کرد: در وضعیت فعلی که ویروس کرونا سلامت مردم را در تمام ابعاد به مخاطره انداخته، مسئولین در تمام زمینه ها باید تلاش کنند تا سلامت مردم به خطر انداخته نشود و مردم نیز از سوی دیگر می توانند با همکاری و همراهی، مسئولین را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنند.
وی یادآورشد: اگر یکدیگر را در زمان فعلی کمک نکنیم، در آینده دچار مشکل خواهیم شد.
دکتر اخوان اضافه کرد: از سویی تعدادی سودجو در این روزهایی که برای همگان به سختی در حال سپری شدن است در حال دلالی و مکیدن خون مردم هستند، که قوه قضائیه و دادگستری و البته مردم با شناسایی و معرفی آنان می توانند عرصه را برای آنان و جولان دادن در بازار و بازی با جان مردم، تنگ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار