رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: فساد مالی در بین مسئولان، سوهان روح مردم است.
کد خبر: ۹۰۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 06 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جریان سفر یک روزه به حوزه قضایی تفرش در نشست با حجت‌الاسلام حسین حاجیلری امام جمعه شهرستان تفرش افزود:
در شرایط سخت اقتصادی امروز که تامین معیشت به سختی صورت می‌گیرد، شنیدن اخبار فساد مسوولان به شدت مردم را رنج می‌دهد، چرا که مسوولان باید امانت‌دار وامین جامعه باشند و پاکدستی را سرلوحه خود قرار دهند.
وی یادآورشد: دستگاه قضایی در برخورد با مقوله فساد کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و بدون ملاحظه با فسادگران و مسوولان خیانت‌کار برخورد می‌کند.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در فرمایشات خود بر موضوع تحول تاکید کرده و تحول در تفکر و حرکت پرشتاب به سمت توسعه را با اهمیت دانسته اند.
موسوی افزود: موضوع مهم تحول در دستگاه قضایی به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته و در این راستا مبارزه با فساد به عنوان اولویت اصلی در دستور کار است.
وی در ادامه بر لزوم تعامل هرچه بیشتر دفاتر امام جمعه با دستگاه قضا تاکید کرد و گفت: دفاتر امام جمعه به دلیل ارتباطی که با مردم دارند می‌توانند هرگونه اخبار در مورد فساد را در اختیار دستگاه قضایی قرار دهند، بهره‌گیری از ظرفیت مردم در امر برخورد با فساد می‌تواند جلوی این آفت را گرفته و ریشه‌های آن را بخشکاند.
رئیس دستگاه قضائی استان با اشاره به اینکه حفظ حرمت ارباب رجوع یکی دیگر از اولویت‌های دستگاه قضایی است، اظهارداشت: تکریم مراجعان در محکمه و برخورد توام با احترام با آنان از برنامه‌هایی است که دستگاه قضایی با جدیت دنبال می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی همچنین بر لزوم فعال‌تر شدن نشست‌‌های شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و گفت: با برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی و شناسایی علل ظهور و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار