مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت : دسترسی آسان بیمه شدگان به خدمات درمانی باکیفیت در هر نقطه از کشور از اهداف سازمان تامین اجتماعی است.
کد خبر: ۹۰۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ 04 October 2020


به گزارش تابناک مرکزی،دکتر روح اله سهرابی در دیدار با فرماندار و اعضای شورای شهر زرندیه افزود : تمامی اقدامات اخیر سازمان از قبیل به روزرسانی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد ، حذف دفترچه های درمانی و راه‌اندازی سامانه نسخه نویسی الکترونیک ، توسعه خدمات غیر حضوری با هدف تسهیل دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی باکیفیت در هر نقطه از کشور است.
وی با قدردانی از همکاری و حمایت های مسئولین و مقامات شهرستان زرندیه افزود: سازمان تامین اجتماعی درمانگاهی با بهترین مصالح و تجهیزات و فضای فیزیکی استاندارد که در شان و منزلت بیمه شدگان و جامعه کارگری می باشد ، بنا کرده است.
وی ادامه داد: انتظار می رود شهرداری محوطه سازی پیاده رو و فضای بیرونی درمانگاه را متناسب با این بنا انجام دهد تا همشهریان از یک فضای مناسب برای اخذ خدمات درمانی بهره مند شوند.
سهرابی با اشاره به سطح بندی خدمات افزود: توافقاتی که سازمان با وزارت بهداشت انجام داده است با جلوگیری از اتلاف منابع در بخش درمان موجب بهره مندی بیمه شدگان و هموطنان از خدمات درمانی با کیفیت و مناسب خواهد شد.
در این دیدار فدایی فرماندار زرندیه با قدردانی از سازمان تامین اجتماعی در ساخت درمانگاه و ابراز رضایت از مراحل پروژه گفت : زرندیه با دارا بودن جامعه کارگری ۱۶ هزار نفری در زمینه صنعت ، دامپروری و کشاورزی پیشرفت های قابل توجهی داشته است . وی افزود: درخواست بنده و سایر مسئولین شهر افتتاح و بهره برداری هر چه سریعتر درمانگاه است تا مردم از خدمات آن منتفع شوند و به همین دلیل آماده همکاری با مدیریت درمان تامین اجتماعی در رفع نواقص و مشکلات احتمالی می باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار