به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از ۱۹ رزمنده سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی قدردانی شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 01 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی در مراسمی همزمان با هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان با قدردانی از رزمندگان این سازمان با گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم افزود: دفاع مقدس تبلور ایمان، جهاد و پایداری است و جنگ تحمیلی، نماد اتحاد دلاورمردمانی بود که برای آزاد زیستن، بهای بسیاری پرداختند و در این عرصه، با ایمانشان چنان به مبارزات خود بُعد معنوی بخشیدند.
وی یادآورشد: از وجود این دلاور مردان، ارزش هایی مانند ایمان، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یادگاران دفاع مقدس میتوانند خط مشی و الگوی سایر کارکنان درراه خدمت به مردم باشند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: همه ما مرهون ایثار، پایمردی‌و زحمات کسانی هستیم که همه داشته ها و وابستگی های خود را رها کرده و برای دفاع از میهن به جبهه های جنگ شتافتند.
وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اظهار داشت: گاهی اوقات کوچکترین کارها مانندهمین تقدیرهای درون سازمانی می تواند برای همه ما یادآور روحیه بسیجی و ایثارگرانه نسلی باشد که معلمش امام خمینی (ره) بود و امتحانش را در برهه های مختلف انقلاب اسلامی و به ویژه جنگ تحمیلی به خوبی پس داد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: حالات خلوص رزمندگان در زمان جنگ و یکرنگی ، صداقت و معنویات این عزیزان در طول دفاع مقدس و بیان خاطرات دفاع مقدس برای مردم و ذکر دلاوری های رزمندگان در حال حاضر میتوانند تاثیر بسزایی در روحیه جامعه داشته باشد ودر حال حاضر که شرایط جنگ اقتصادی است بایدروحیه مقاومت و ایثار در جامعه تزریق شود.
جعفری کرهرودی دوران دفاع مقدس را تبلور ایمان، جهاد و پایداری دانست.
لازم به ذکر است در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی،
۵۴ ایثارگر و رزمنده شاغل هستند که برخی از آنها به درجه بازنشتگی نائل شده اند وهم اینک ازاین تعداد ۱۹ نفر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار