فردی که چندی پیش طی اختلاف قدیمی به منظور تسویه حساب شخصی اقدام به تیراندازی به طرف مقابل خود کرده و به خارج از شهرستان متواری شده بود، در عملیات پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 29 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در بیان جزئیات این خبر گفت: در حدود یک ماه گذشته گزارشی از صدای تیراندازی در یکی از محله های شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده از اهالی مشخص شد که دو نفر از اهالی که از مدت ها قبل دارای اختلافات قبلی با یکدیگر بوده اند، با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنان اقدام به تیراندازی با سلاح به سمت دیگر می کند و از محل متواری می شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: در این تیراندازی به کسی صدمه ای وارد نشده بود ولی با توجه به اهمیت موضوع، تیمی تخصصی از ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.
فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه یادآورشد: عامل تیراندازی که متوجه پیگیری موضوع از سوی پلیس شده بود، از شهرستان خارج شده بود، که سرانجام در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: پلیس شهرستان در برخورد با مخلان نظم و آرامش پلیس قاطع بوده و جدیت پلیس در عملیات های اخیر کاملا مشهود است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار