سرپرست اداره کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت:مجتمع آب درمانی و سلامت ولیعصر آب گرم محلات افتتاح شد
کد خبر: ۹۰۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳ 28 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مصطفی مرزبان افزود: همزمان با دومین روز گرامیداشت هفته گردشگری مجتمع آب درمانی و سلامت ولیعصر در روستای آبگرم شهرستان محلات مورد بهره برداری قرار گرفت.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: این مراسم با حضور گلشن معاون فرماندار شهرستان محلات و دهیار روستا برگزار شد.
مرزبان افزود: مساحت مجتمع آب درمانی و سلامت ولیعصر ۷۰۰ متر با زیر بنای ۲۳۵ مار مربع است و در حال حاضر این اقامتگاه با ۴ سوئیت کامل و ظرفیت ۲۴ نفر در شهرستان محلات روستای آبگرم به صورت مستقیم زمینه اشتغال 5 نفر را فراهم کرده است.
او گفت: مجتمع آب درمانی و سلامت ولیعصر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این اقامتگاه آماده بهره برداری شده است.
وی ادامه داد: سرمایه گذار این طرح برای ساخت این مجتمع از یک میلیارد ریال تسهیلات کم بهره استفاده کرده است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: مدیران مجتمع های گردشگری با اطمینان مسافران از رعایت موارد بهداشتی و ایجاد امنیت خاطر برای گردشگران از سفر مطمئن و هوشمند می توانند در راستای رونق دوباره گردشگری تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار