شهردار اراک گفت: در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال، ۱۶۰ دست لباس عملیاتی برای تمامی آتش نشانان تهیه شد و اکنون تمامی آتش نشانان اراک به کاپشن شلوار عملیاتی مجهز شده اند.
کد خبر: ۹۰۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 28 September 2020

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس شفیعی افزود: همچنین برای اولین در استان مرکزی هود یا مقنعه آتش نشانی برای آتش نشانان خریداری شد تا در زمان آتش سوزی ها از آسیب آتش در امان باشند.
وی یادآورشد: سازمان آتش نشانی اراک در زمینه پیشگیری و مباحث مقررات ملی ساختمان در زمینه جلوگیری از حریق، از سازمان های پیشرو در سطح کشور می باشد.
شهردار اراک گفت: خوشبختانه با اقدامات آموزشی و پیشگیرانه سازمان آتش نشانی اراک
شاهد کاهش آمار آتش سوزی ها در ساختمان ها می باشیم.
مهندس شفیعی افزود: موارد ایمنی در ساختمان‌ها به ویژه بناهای مرتفع از سوی آتش‌نشانان با جدیت رصد می‌شود و در این راستا از هیچ تخلف و کم‌کاری گذشت نمی‌شود.
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک هم در این آیین گفت: از مهرماه سال گذشته تاکنون یک‌هزار و ۵۸۲ مورد حریق و یک‌هزار و ۲۵۷ مورد حوادث مختلف توسط آتش‌نشانان این شهر پوشش داده شده است و در این مدت ۲ هزار و ۲۰۰ خدمت به مردم ارایه شده است.
مسعود آقازیارتی افزود: ۲۲ درصد پوشش خدمات انجام شده در این مدت، خارج از حوزه خدمات شهری تعیین شده است اما این سازمان از هر کمکی که در بحث امداد و نجات نیاز باشد دریغ نمی‌کند.
وی یادآورشد: با وجود شرایط اقتصادی نامناسب و تحریم‌های ظالمانه دشمن، سازمان آتش‌نشانی اراک با حمایت شهرداری تجهیزات مناسبی از جمله ۲۰ دستگاه پمب کف شکن، ۱۵۰ چراغ قوه ضد انفجار، هود حریق و لباس‌ها و تجهیزات ضد حریق استاندارد پس از حدود ۱۲ سال انتظار برای آتش‌نشانان را خریداری و در اختیار این قشر قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار