معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: متاسفانه پیمانکار بعد از کلی اتلاف وقت و هزینه و کشمکش، این پروژه را به حالت نیمه تعطیل در آورده است.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 27 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سعیدرضا سلطانی در بازدید خود از پروژه بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، افزود: بعد از جلسات متعدد مسئولین استانی و کشوری با عوامل این پروژه، امید به پیشرفت پروژه و از سر گیری با قدرت آن را داشتیم، اما متاسفانه امروز خلاف این موضوع به اثبات رسید.
وی اظهار داشت: نه تنها شاهد پیشرفت بهتر نبوده ایم، بلکه متاسفانه پیمانکار، این پروژه را به حالت نیمه تعطیل در آورده و با تعداد بسیار کمی از نیروهای اجرایی در حال انجام کار هستند و تعداد کارگران و نیروهای اجرایی بسیار کمتر از پیش بینی ها بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی اراک به عنوان کارفرمای این امر، بیشتر از وظایف معین خود برای این پروژه در حال تلاش و نظارت است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه تنها یک پروژه درمانی نیست، بلکه یک پروژه حیثیتی برای مردم شهر ما محسوب می شود گفت: مردم استان مرکزی لیاقت بهترین خدمات درمانی و پزشکی را دارند و دانشگاه علوم پزشکی همواره تا به ثمر نشستن این پروژه، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
دکتر سلطانی یادآورشد: نکته بسیار مهم و حساس بحث دیوار حائل است که جدا کننده بخش قدیم از بخش جدید می باشد که متاسفانه علیرغم تاکیدات مکرر دانشگاه به پیمانکار، پیشرفت قابل قبولی دیده نمی شود.
وی اظهار داشت: امیدمی رود تا زمان تعیین تکلیف نهایی و ورود پیمانکار جدید به پروژه، کارهای حیاتی مثل دیوار حائل و قسمت‌های دیگر به سرانجام برسد و با تصمیمات جدید اتخاذ شده، شاهد پیشرفت بهتر و سریعتر این پروژه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار