رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک از نصب و راه اندازی یک دستگاه سونوگرافی با آخرین ورژن و جدیدترین تکنولوژی دنیا خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 27 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مریم مکتبی افزود: این دستگاه با تلاش ها و برنامه ریزی ها و نامه نگاری های فروان و پیگیری های متعدد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری و روز اول مهرماه سال جاری در بیمارستان تخصصی زنان و زایمان آیت الله طالقانی اراک نصب و راه اندازی شد.
وی یادآورشد: این دستگاه یکی از ۲ برند محبوب و معروف جهان است، به طوریکه کلیه پزشکان و کادر درمان و بیمارستان ها و مراکز درمانی در سرتاسر جهان به دنبال تهیه و استفاده از این دستگاه هستند.
رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک تاکید کرد: این دستگاه در هیچ یک از مراکز، بیمارستان ها و یا مطب های خصوصی پزشکان در استان مرکزی موجود نیست و با آغاز به کار آن در این مرکز، بیمارستان آیت الله طالقانی اراک یک گام دیگر به مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی و ارائه خدمات تخصصی تر، نزدیک تر شد.
وی همچنین سرعت و کیفیت بالای تصاویر، وجود پردازشگر ۱۶ هسته ای، کاهش میزان خطا به حداقل ترین شکل ممکن و کاهش دوز اشعه مضر که برای مادر و جنین زیان آور است را از مهمترین مزایای این دستگاه و قابلیت های آن برشمرد.
دکتر مکتبی در پایان از نصب و راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز این مرکز نیز در آینده نزدیک خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار