مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت:باید زیرساخت های لازم برای نقش آفرینی بانوان هنرمند فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 26 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی در نشست تخصصی بانوان هنرمند عضو انجمن های هنری استان افزود: بانوان در انجمن های فرهنگی هنری استان مرکزی نقش فعال و تعیین کننده ای دارند.
وی با اشاره به حضور بانوان هنرمندان در استان گفت: باید زیرساخت های لازم برای نقش آفرینی بانوان هنرمند استان فراهم شود و ما در این زمینه وبرای تحقق این مهم ازهیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.
دانشی با اشاره به شرایط به وجود آمده به واسطه بیماری کرونا افزود: علی رغم محدودیت هایی که به واسطه ویروس منحوس کرونا به وجود آمده اما هنرمندان استان بویژه بانوان هنرمند توانسته اند با حضور خود در برنامه های فرهنگی هنری نقشی ارزنده‌ای و تاثیر گذار ایفا کنند.
در این جلسه که کسایی پور مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی نیز حضور داشت بر رسیدگی به موانع و مشکلات بانوان هنرمند در استان تاکید شد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استاتداری مرکزی نیز بر نقش آفرینی بانوان هنرمند تاکید و خواستار حضور فعال آنها در برنامه های مختلف شد.
وی گفت: باید تلاش کنیم که در بستر هنر با حضور بانوان هنرمند پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.
در این جلسه بانوان هنرمند به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و خواستار حمایت بیشتر مسئولین از برنامه های خود شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار