نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ترویج بی بند و باری بزرگترین توطئه دشمنان علیه نسل جوان کشور است.  
کد خبر: ۹۰۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 25 September 2020


به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک افزود: دشمنان با ترویج بی بند وباری به دنبال جدا سازی نسل جوان جامعه از آرمان‌های اسلام و قرآن هستند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست هویت جهاد دفاعی را که در اسلام از عظمت بالایی برخوردار است، احیا کند یادآورشد: انقلاب اسلامی با رفع این خلاء بزرگ در دنیای اسلام، توانست فرهنگ جهاد، شهادت طلبی و مقاومت و عشق به خدا را احیا کند و این مهم امروز به عنوان سرمایه سترگ دنیای اسلام  مطرح است.
امام جمعه با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب جهان به ۲ بلوک شرق و غرب تقسیم شده‌ بود افزود: مسلمانان در این دوبلوک از جایگاه مناسب خود بهره‌مند نبودند.
وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی راه جدیدی برای مقابله با دشمنان اسلام و قرآن و مبارزه با استکبار، استعمار و حماست از مطلومان و آرمان طلبی باز شده‌ است گفت: نیروهای نظامی کشور در ابتدای انقلاب از آموزش‌های نظامی و تجربه جنگ نداشته و عملیات‌های برون مرزی شرکت نکرده بودنداما هم اینک به برکت امام خمینی(ره)، انقلاب و خون شهدا در آمادگی کامل قرار دارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یادآورشد: ملتی که درس رزم، مجاهدت، مقاومت، فداکاری و شهادت آموخته‌است همواره برای دفاع از کشور و ایستادگی در برابر دشمنان آماده و این ملت شکست ناپذیر است.
وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: ایران اسلامی با گذشت چهار دهه از آغاز جنگ تحمیلی با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان علیه مردم کشور به رهبری رهبر معظم انقلاب و تلاش‌ها و مجاهدت‌ها، به پیروزی‌های بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی دست یافته‌ است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی توانسته قله‌های علمی دنیای اسلام و جهان  را فتح کند گفت: با وجود  تحریم‌ و تهدید دشمنان بیش از ۹۰ درصد نیازهای دفاعی در داخل تولید می شود.
امام جمعه اراک اظهارداشت: آثار دفاع مقدس از نظر تربیت نیروهای انسانی، کادرسازی، فرهنگ و اخلاق، روحیه جهادی، مقاومت و فداکاری برای دفاع از اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی صدها سال در دنیای اسلامی ماندگار خواهد ماند.
وی با اشاره به آغاز فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های استان بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونای کشور، گفت: برای مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان باید پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای آموزشی با حساسیت و جدیت دنبال شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی حاصل اتاق فکر دشمنان اسلام است افزود: بی‌هویتی جوانان و بازی با اخلاق اسلامی از این توطئه خطرناک تر است و باید دستگاه‌های مربوطه در این زمینه هوشیاری باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار