فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از شناسایی و دستگیری ۴توزیع کننده عمده مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در بازرسی از خودروهای آنها در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 24 September 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " مجتبی جمالی " در بیان جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقيقاتي از انتقال و جاسازي مقاديری قابل توجهي مواد مخدر از سوی چهار توزیع کننده عمده مواد مخدر مطلع شده و برنامه ريزي عملياتي لازم را براي شناسايي و دستگيري آنها آغاز کردند.
این مقام انتظامی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران ،سرانجام افرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با دو دستگاه خودروی سواری در سطح محورهای مواصلاتی شهرستان، در حال انتقال مواد مخدر به استاني ديگر می باشند.
وی یادآورشد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان، به محل عبور خودروهاي حامل مواد مخدر اعزام و سرانجام موفق شدند با انجام عملیاتی، خودروی های مذکور را در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و توقیف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان یادآور شد: در بازرسی از خودرو های توقیفی مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به شکل ماهرانه ای در خودروها جاساز شده بود، کشف شد.
وی با قدردانی با تأکید بر ارتقاء دانش و مهارهمگانی در امر مبارزه هدفمند با معظل جهانی افزود: متهمان دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار