مدیر توزیع برق شهرستان شازند از تبدیل ۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی با کابل خودنگهدار در این شهرستان درسال جاری خبرداد.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 23 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهندس مجید مامقانی نژاد افزود: ۴۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابل خودنگهدار واقع در شهر توره شهباز و مهاجران و آستانه و روستاهای منطقه در راستای کاهش خاموشی ها ، کاهش سرقتها ، افزایش ضریب ایمنی شهروندان و بهبود مبلمان شهری تبدیل شده است.
وی اضافه کردن ۵ فیدر جدید فشار متوسط ، نصب ۱۰۵۰دستگاه کنتور برای تامین برق متقاضیان جدید شهری و اصلاح۶۴۵ انشعاب را ازجمله اقدامات انجام شده در سال جاری دانست.
مدیرتوزیع برق شهرستان شازند برکناری ۱۶۰ اصله تیر در نقاط مختلف شهرستان و بازیافت آنها برای استفاده مجدد در شبکه، نصب ۲۵۰ اصله تیر برق جدید در نقاط مختلف شهرستان، نصب ۱۶۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان با مشارکت دهیاری های شهرستان را از دیگر فعالیت های انجام شده این شرکت اعلام کرد.
وی جمع آوری وساماندهی وفروش بیش از ۱۳۰۰ انشعاب برق مجاز در سطح شهرستان ، راه اندازی وبهره برداری کامل از پست شهدای شهباز و رفع مشکلات ولتازی و ظرفیتی بخش قره کهریز و شهرک صنعتی شهید بابایی، احداث معابر بلواری به طول ۱۸۰۰ متر و نصب ۵۲دستگاه چراغ LED در شهر آستانه و تعمیرات و نگهداری ۳۹۵۰دستگاه چراغ روشنایی معابر و تست بیش از ۲۰هزار کنتور برق را از سایر فعالیت های انجام شده برشمرد.
مهندس مامقانی نژاد عقد قرار داد با ۲۵۰ کشاورز در تابستان سال جاری در راستای پیک سایی وتخفیف بهای برق در قبض برق ،عقد قرار داد با ۲۱ صنعت در تابستان سال جاری وتوزیع ۶۰۰جلد کتابچه مدیریت مصرف در بخش های کشاورزی ، خانگی و تجاری از اقدامات صورت گرفته در راستای پیک سایی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار